lördag 10 september 2011

Jag kom åt den där rackarns knappen

Jag har börjat min lista på saker jag ska äta när jag kommer hem! Vill ni se? Annars, blunda NU!

Kebabtallrik
KORVSTROGANOFF
Min special Kycklinggryta (blir inte samma här)
Mormors Tacopaj
GRILL CHIPS!
Falukorv& pappas mos
Taco (traditionella svenska varianten)
Fiskgratäng
Potatisbullar
Pappas köttbullar, potatis och brunsås
pappas potatisgratäng m. fläskfilé!!
& såklart, Fisk, potatis och persiljesås!

Gud vad hungrig jag blev nU!
FÖrresten så har jag även bokat hotell i NY över Halloween, och ingen mindre än JAQUELINE ska komma till det stora landet! Ser mycket fram emot detta.. Men nu börjar jag bli snål för jag måste ju ha råd med min Hawaii resa och insåg att de är bara 4 månader kvar... shit... jag är pank när jag kommer hem, tjing! Bidrag godtages! höhö..

XOXO
-A

2 kommentarer:

mamma sa...

Konstig blandning på mat :-)men men är man hungrig så är man.

Amanda Linusson sa...

haha jag ska inte äta allt samtidigt ;)