fredag 25 november 2011

24 hours

Hej alla nära och kära!
nu hr jag vart uppe i över 24 timmar! de va så att jag kunde inte somna inatt innan vi skulle iväg till mallet för shopping (4 på morgonen öppnade butikerna).. Deet är detta dom kallar Black Friday, dom öppnar löjligt tidigt och det va inte ens så mycket deals på gång.. Kanske bara är Denver, vad vet jag..

Igår under thanksgiving va jag ju som sagt med Helle och hennes familj, jag är glad att jag fick hänga med någon familj :P de va kanske inte som jag föreställt mig thanksgiving men de va mysigt, I love her family!












Idag har jag åkt fram och tillbaka till mallet och sista gången trodde jag att ögonen skulle ge upp! dom är på väg ner just i detta ögonblicket!







Jag hittade också en SUPERFIN MICHAEL KORS väska på TJ Maxx för 100 dollar...
Should I buy it? åååh jag älskar den!
Godnap!
XOXO
-A

Inga kommentarer: