fredag 18 november 2011

Sömnlös natt

Igårkväll/natt hade jag supersvårt att somna! tror mina ögon slocknade kl 1 ller halv 2! Det hjälper ju inte heller att man ligger och tänker att man måste sova! :) somnade till slut iaf och skönt som de va så sover R än (9am) så de va ingen tidig uppgång så som 7am som hon körde på ett tag :P

Idag är de fredag för er som inte vet, och jag ska på hemmafest (tror jag)..
Lördag blir Breaking Dawn, köra Hanna till flygplatsen och jobba kväll
Söndag består av vet ej och sen jobba på kvällen.

Mycket jobb denna veckan och speciellt kvällar! 4 kvällar jobbar jag denna veckan! Aldrig jobbat så många kvällar innan, men jag ställer ju såklart upp och den uppskattningen jag fick av A häromdagen var helt klart värt det!

Härligt väder va?

Let's get to work!
XOXO
-A

Inga kommentarer: