onsdag 9 november 2011

9... bara 9!

Hej alla kära!
Känns som tiden bara springer iväg! Lite läskigt när man kommer ikapp och inser det som jag idag insåg, 9 veckor.. NIO VECKOR! Det är vad jag har kvar på mitt "jobb" eller lekstuga eller vad man vill kalla det! Jag har mixed feelings! Känns huuuur skönt som helst att åka till hawaii på semester, MEN ... det är alltid ett MEN.. jag ska lämna min andra familj, min underbara lilla tjej.. mitt barn (många tror de).. Jag fick panik idag och ville bara krama R hela tiden, och hon blev mer förbannad än charmad av detta! :) ibland säger hon till mig att jag ska åka hem till Sverige snart, men hon fattar nog inte egentligen vad hon säger när hon säger det! Usch , aldrig trodde jag de skulle bli såhär! När jag bestämde mig för att inte förlänga trodde jag inte att jag skulle må dåligt över mitt beslut. Men ska jag vara ärligt så är det inte jobbet jag kommer sakna (gud nej- det är så mycket regler i min familj som vad måste & inte får göras). Men känslan av att bara va här, i detta huset, sitta i denna sängen och höra R leka och skratta nedanför trappan..

I will miss my family #2!!







XOXO
-A

3 kommentarer:

Mamma sa...

*Wow! 9 veckor! Det ska verkligen bli kul att se dig här hemma snart igen! Sen får vi hoppas att Ruger/Randal kan komma till Sverige ngn gång! Sen är det väl inte sista gången du lämnar USA. Kan tänka mig att det sista du säger är: I'll be back!

E sa...

Jag tror nog att du inte kommer sakna familjen så mycket som du tror när du väl träffar familj & vänner!

Farfar sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Önskar
Farfar & Kristina