måndag 21 november 2011

Så bra det gick

Jag har sagt åt mig själv, sluta shoppa nu! oj va bra de gick.... suck! handla för 90dollar idag! har jag råd med det? Nej. Stoppade det mig? Nej. Jag kan inte förhandla med mig själv!

Idag köpte jag även julklappen till A&M! Blir en fotobok från Shutterfly :) på bilder av R, mig och M från Jan - nu ! Julafton kommer ju inte med i boken p.g.a .. ah de är deras julklapp haha :) Hoppas det uppskattas ändå! :)
Just nu sitter jag i sängen, jobbar kväll (igen).. 4e dagen denna veckan! phu, som jag jobbat ändå :) Men vad gör man inte? Dom är fantastiska mot mig så jag är det tillbaka!
För någon kväll sedan så hade jag svårt attt sova och kl 1 på natten sitter jag och skriver mail till mamma hur mycket jag saknar henne och älskar henne! Kändes skönt att skriva av sig de till henne :) Visa hur mycket jag uppskattar allt dom gör för mig, även om jag inte ens är på svensk mark!
Ny skjorta som jag köpte idag! AE Outfitters är min bästa vän!
Igår va jag förresten på Twilight Breaking Dawn med Hanna min finska flicka! Den va superbra, men lite mystisk ett tag!

Ha en fantastisk dag!
XOXO
-A

Inga kommentarer: