onsdag 30 november 2011

MEN JAAA!!

Hur skönt som helst.. vill meddela er att mitt liv suger inte längre! Allt har löst sig med skolan, jag får extra tilllägg på en kurs jag går nu! Hur underbart schyssta som helst! :) jag är sjukt glad, och lycklig och snart hemma! haha ..

25 dagar kvar till julafton (24).. Jag hoppas ni fixar bra internet på jul! jag ska va med på skype, gärna hela kvällen!! Men jag kan skippa när ni äter all god mat... buuuuu! jag får göra chokladbollar som mormor alltid gör och låtsas! göra egna köttbullar och potatisgratäng, får skippa prinskorvarna för dom har jag inte sett här! jag kan göra.. ja, vad jag nu känner för ;)

Anywho, på Måndag är det konserten för kören jag är med i! Spännande, jag ska va tomte (?)..
Kanske blir en tripp till Vail i helgen, eller någon annan skidort i bergen! Jag hade ju önskat att jag hann åka skidor i Vail iaf EN gång innan jag åker hem.. men de blir nog svårt, om man inte åker upp under en dag! Vi får se, men planer finns på att åka i Winter Park (ligger närmare Denver, MEN i Rocky Mountains iaf!)..

Tänkte jag lägger upp några bilder från telefonen, bara fr att få lite färg på vardagen!
Btw, jag har fått boken från shutterfly (julklappen till A&M)!

Dagen efter han gick bort


Building a nowman(som R säger)

Chic tjej!

Hanna min finska prinsessa!


mata ankor är superkul!

behöver inte räkna längre!
XOXO
-A

2 kommentarer:

Mamma sa...

Superkul!!! Counting!!

Mamma sa...

Hade velat vara med på konserten!!!