onsdag 9 mars 2011

- Did I tell you about May 21st?

Jaa jag ska då säga er att jag har köpt bille till U2 den 21 maj!!! Och förbandet är The Fray (HOW LOVELY IS THAT?!) Jag svävar på rosa moln! Även om det inte är mina favvoartister så är U2 kult liksom, coolt att ha sett! Och JAG ska se dom här i Denver, so excited! Jag kollar även på att gå på
Good Charlotte, Bruno Mars, Janet Jackson, Katy Perry... Ja alla dom ska hit i vår/sommar!!!
Hur bra är det inte.. och blandat med konserter är det sportevents! som Fooball, Basketball, Baseball, Soccer, Lacross och ja... Så dfet går ingen nöd på mig inte! Tror det var Baseballen som har en section där billen kostar 5 dollar och det är BARA ungdomar som hänger där! HOW LUCKY AM I??

Igår& Idag har det snöat igen... Jag vet IGEN! Men nu tittar solen fram och det ska tydligen bli 16 grader på torsdag, så snön försvinner nog då! :) jag klarar mig utan den nu känner jag.. Men imonkväll åker vi upp till bergen igen och är där till Fredag (då jag har LCC-möte). Sen lördag kanske jag jobbar kväll och söndag är det "Running of the Green" - En Walk/Run för " the very young, the homebound elderly and for women and children that are victims of domestic violence"
Jag kanske kommer delta i denna om jag hittar någon o gå med!

Vad tycker ni om den nya headern?
XOXO
-A

3 kommentarer:

Alexandra sa...

HEadern är superfin, men det är lite svårt att se texten som du skrivit....

Men annars sådär rent spontant så är du helt underbar! :)

Mamma sa...

Superfin ny head! Du verkar ha fullt upp. Och visst är coolt att se U2. Din mamma såg dem första gången 1987 i Göteborg. En grym utomhuskonsert på Eriksberg... Jag är såååå avundsjuk.

Har du kollat med tjejerna om det blir Hawaii? Vi måste bestämma när vi ska ha semester här... Vi hörs, kram

Farfar sa...

Hej Amanda!
En liten fråga bara.
Har dom inga kända artister som
Sven-Ingvars t.e.x. som uppträder
i Denver?