lördag 19 mars 2011

- ILY DENVER

(För alla som inte vet ILY = I LOVE YOU!)

Onsdag var ju då Rileys birthday och detta firade vi med picknick i parken med hennes förra Nanny och bästa kompis Bella (m Nanny)! Hade jättemysigt, och i parker har ekorrarna en tendens att TIGGA MAT!!! Usch, innan va dom söta, nu hatar jag ekorrar! På kvällen blev det Mac 'N Cheese till födelsedagsbarnet då hon bara äter pasta typ (bra diet). Paketöppning, MASSOR, och cupcakes med Elmo på! Hennes favvo, efter Svampbob nu.. Min present va en svampbob kudde + filt!! HON ÄLSKAR DEN!!!!! Jag ville ju dock låna den men de får jag inte, hon blir förbannad... Terrible twos... Torsdag hade vi fullt upp av att leka med alla nya leksaker!!! Jag jobbade också kväll då, lekte med playdou (stavning?) i mer än 1 timma :P kändes som gamla tider!! Idag (Fredag) har de vart en kort dag för mig, hon vakna........ ELVA!!!! Hahah sjukt, och klockan kvart i 3 skulle hon till doktorn, så då sluta jag... Vi han leka hydda lite och sen va vi ute o gick i fina vädret...

Idag har jag även ätit på T.G.I Friday's (passande).. MUMS SÅ GOTT!! Pappa jag åt dom mozzarella sticksen vi åt i sthlm!! :D superdupergott!

Köpte en halsduk idag med, superfin, imon ska de bli 25+ .. passande!





Kittad för sommaren!
BTW, jag kommer inte in på min hotmail, så don't bother send me an email!
XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Ny bild!! Fräck. Det var kul att vi fick till skype igår. Mormor är så glad nu när hon fick se dig. Hoppas du hade en rolig lördag. Puss puss