lördag 12 mars 2011

- Stuck on you

Lördag, igår va de Måndag? Jag hänger inte med.. Men vem gör det egentligen? Så i onsdags åkte jag ju som sagt upp till bergen!
På torsdagen skulle jag och Riley till ett badhus, bara de att utanför dörren snubblar hon och får näsblod stackarn! Jag var inte alls berädd på det här så jag fick panik!! Men det löste sig, slutade ganska snabbt att blöda, men det blev inget badhus för oss! Jag satte på ett avsnitt av Thomas & his friends (hennes favvo).. Sen gick vi på en promenad i det UNDERBARA VÄDRET! Vi hade nog 25grader och solsken tors&fre! Lovely :)

Igår fredag så åkte vi iaf en stund till badhuset, inga blödande näsor, och gud vilket skönt vatten (nu menar jag asså varmt). Det gäller o hålla koll på lilltjejen haha, livsfarlig hon hoppar och springer även om vattnet når till hakan! Jag ser en del av mig själv i henne! Hon älskar o bada, hon älskar o sova! Perfekt tjej.

Idag är det lördag och lill St Patrics day är här, det är parad i downtown, men den börjar så fruktansvärt tidigt så jag orkar inte! Jag överlever nog! :) I em blir det nog Park Meaddows (ett annat mall) och kanske bio eller bowling! Najs bajs!

XOXO
-A

Inga kommentarer: