lördag 5 mars 2011

- Uppdatering för mamma

Jag vet ju nu då att du alltid kollar bloggen på morgonen! :) så nuu uppdaterar jag lite från Denver.

FF hela helgen, A&M är i bergen.. Jag började helgen med att köpa min U2 biljett! JAG LÄNGTAR SÖNDER! Sen åkte jag vidare till CC = Cherry creek mall och mötte upp Ellen och Malin, käkade Gyros (ÅH ÄLSKADE GYROS). Sen gick vi runt o kikade lite, hör o häpna, köpte inget! :)

Imorgon lördag vet jag inte riktigt vad som händer förens på kvällen då jag ska på COLORADO AVALANCHE IGEN!!! Yaaay! Gud vilka givmilda hostföräldrar jag har.. Dom skulle egentligen gått på matchen men planen ändrades och dom åkte till bergen, så M frågade mig om jag ville ha deras 2 biljetter!!! Sa såklart JAAAAAAAAAA TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!! Gud vad dom är snälla. Att dom tänkte på mig.. Så imonkväll kl 8 är jag o kollar NHL hockey för ANDRA GÅNGEN på 2 månader. Lyxliv, JARRÅ!

Söndag kommer nog inte bestå av så mycket, får se vart vädret tar mig! Men bio är bokat på kvällen med E & M.. myspys på hög nivå med lite svensk godis i biografen kanske :)

Now time for night night!
XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Härligt Amanda. Du är en snäll dotter som lyssnar på mamma! Så mysigt att få gå in på bloggen varje morgon och läsa vad som händer. Då känns du inte så långt borta! Puss å kram och hoppas du får en härlig helg. Här blir det tennis...