söndag 6 mars 2011

- I'll see you soon then

No matter where you're in the world,
the moon's never bigger than your thumb!


Hands down en av mina bästa kvällar hittils i USA! 
Första gången jag hänger med Susanna är dagen innan hon flyttar över till andra sidan landet, hur fel är inte det då? Jag hade en fantastisk kväll med denna underbara tjej! Hon har fått mig att skratta så mycket så jag har ont i magen nu... Först åkte vi till Park Meddows och käkade på Panda Express expiditen frågar mig "Do you want a large pepsi today?" jag fick panik o sa Ja... haha den drickan har räckt hela kvällen och är fortfarande inte slut... STOR med andra ord... På highwayen säger Susanna "Vi ska left" efter total hjärnsläpp skriker jag "VART ÄR LEFT?!?"  haha som vi skratta..


Väl inne på Pepsi Center så kom vi precis när alla skulle in, fjösintro med spelarna, BHC har fan mer drag när spelarna kommer ut än vad COLORADO AVALANCHE hade, och det är ILLA!  Susanna va hela inne i matchen iaf och fick ut alla sin ilska! :) jag köpte med mig en keps hem och en tisha (såklart)... Men min kväll har vart magisk (typ).. Och imorgonbitti lämnar Susanna Denver, verkligen timing...



Large pepsi vs. Small pepsi (nu vet jag till nästa gång)..

Susanna, maskoten Bernie & jag


XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag ÄLSKAR inlägg och foton! Tack Amanda. Du ser ut att ha det bra. Massor med kramar från mamma...