tisdag 29 mars 2011

- Snowmobile

Jag är uppe i bergen denna veckan då det är M(storasyster)'s spring break! Så A&M har tagit ledigt också och vi umgås som en familj här uppe i Vail (mamma du skrev veil 2 gånger minst!).. Jag kom upp i lördagseftermiddag och på söndagen var det avresa halv 11 från våran lägenhet för att få reda på första överraskningen!!

A&M har nämligen planerat roliga saker för denna veckan då M är med oss :) Så igår (söndag) var det första överraskningen, SNÖSKOTER!! Fy tusan vad skoj det var! Men jag har träningsverk i armen efter gasen haha plus att jag höll i mig så hårt i handtaget för jag va rädd att flyga av vissa gånger!

Idag jobbade M så vi hade inga planer idag, men imorgon blir det överraskningar igen! :) På torsdag vet jag att A&M ska på middag (ensamma) så jag komer jobba kväll, och jag tänkte då passa på att försöka laga något i form med hemmagjorda hamburgare + hamburgebröd! Vi får se hur det går :) R äter ju inget annat än yoghurt, pasta, frukt, jordnötter, jordnötssmör&sylt macka .. Ungefär allt hon lever på! :P vägrar äta annat (inte ens mina svenska pannkakor!)





Som ni ser, en smak av Sverige!
XOXO
-A

4 kommentarer:

Pappsen sa...

Ser ju hur ut som helst!
Tur att du fick med din 8848 jacka då iafa, när du inte har skidkläderna alltså?

Hälsa "la Familia"

Puss Pappsen

Pappsen sa...

Hur bra som helst skulle det stå ju!!!

Pappsen

Mamma sa...

Såååå kul och spännande med överraskningar. Kul att träffa M också? Ser fram emot nya uppdateringar.... puss

Mia sa...

Vilken unge, äter inte ens dom bästa pannkakorna i världen!! Ser ju rätt gött ut där uppe :)