fredag 1 april 2011

- Vail, like nothing on earth!

Jag är kär!! I Vail.. Första gågnen jag va här uppe hade jag lite svårt för det, då vi inte bor mitt i Vail utan lite utanför i Minturn somd et heter.. Men dom senaste gångerna har jag haft egen bil upp = tillgång till andra delar av bergen! Oh jag älskar det! Jag och Riley har vart inne i Vail Village 2 dagar denna veckan och bara gått runt och kollat på folk (Riley kolla på vatten)..

Igårkväll var vi uppe på toppen och käkade på ett mysigt After ski ställe! Sen åkte jag och M tubing i backen! OJ VILKA SNYGGA KILLAR DET ÄR SOM JOBBAR HÄR MÅ JAG SÄGA!!! Amanda stil, OH JA!!
Ikväll jobbar jag sent också (A&M ska på romantisk middag) och imorgon är det badhuset som gäller (för andra gången denna veckan) och jobb lördagmorgon sen är veckan i Vail över, känns som det var igår jag åkte upp för att spendera en vecka här! Som tiden bara rinner iväg! Jag längtar dock tillbaka till Denver, jag saknar min riktiga säng! :) Men till kvällsmat ikväll ska jag göra köttbullar och macaroner med ketchup! :D

det här är ju bara EN sida av skidberget (SER NI ALLA BACKAR ELLER?!)



XOXO
-A

2 kommentarer:

Farfar sa...

Hej Amanda!
Här kommer en hälsning från Farfar.
Roligt att höra att du trivs så bra.
Här i ditt gamla hemland börjar våren att träda fram.
Vi ser fram mot en härlig tid.
Nästa gång jag skriver skall jag skriva på vers eller rim.
Hälsningar från Farfar.

Cicci sa...

Håller med, Vail är sjukt! var i colorado & åkte skidor i februari...var så himla fint!
Skidläraren från Denver var inte lite snygg heller..:P