måndag 18 april 2011

- Soul Surfer


Kvällens underhållning var shopping och Bio med Ellen. Vi fick gratisbiljetter till Soul Surfer som jag velat se sen jag såg trailern för filmen!!! Sjukt bra film, baserad på en riktig händelse 2003 då Bethany Hamilton fick sin arm avbiten av en tigerhaj när hon va ute o surfade på morgonen! Det var en sjukt rörande historia om hennes liv före, när det hände och efter! Så detta va nog höjdpunkten denna helg, SE FILMEN! Jag ska köpa boken!

Bethany och AnnaSophia (som spelar Bethany i filmen)
Mer uppdatering om helgen kommer imon nu ska jag nana (bildregn kommer)

XOXO
-A

2 kommentarer:

Pappsen sa...

Bara "sannhistorier" på film nu?
Men den slutade väl hyfsat lyckligt då får man tro?

Pappsen

Mamma sa...

Jag läste lite om Bethany, stark tjej! Ska se filmen... Nu ska jag packa ihop lite marykay för jag ska ha klass imorgon! Puss