onsdag 27 april 2011

- datorn fungerar ej..

ja nu har jag problem med datorn igen, tur denna gången har jag min iPad så jag kan uppdatera iaf, men bilder kommer inte komma upp på ett tag, för tydligen går de inte att lägga upp bilder från ipaden... otroligt dåligt!

igår va sista lektionen med gitarren.. gud va jag kan spela nu (not) haha.
idag har vart en lång dag iaf, började kl 9am och jobbar frtfarande, ända till imon 8pm så detta är ju längsta passet ever, men va gör man inte för en underbar amilj som denna..

idag har jag suttit o funderat på vad jag ska göra efter usa, haha hur roligt är inte det? jag har vart här snart 4 månader o jag funderar på framtiden efter detta.. de är ju ett tag kvar.. mina tankar går åt att packpacka runt i asien eller nått, jag är sjukt sugen på att göra nåt annat äventyr efter detta äventyr. jag ska bara, tjäna ihop pengar, hitta reskompis och komma på en planför en resa som de.. annars är jag även sugen på att jobba på båt! typ kyssningsbåt!

lite av mina funderingar!
XOXO
-A

1 kommentar:

Pappsen sa...

Låter spännande!
Vad säger du om 1 år till med Riley då? Om den frågan kommer upp, känns ju som det är den lillasyster du velat ha när du var mindre :-)(hon var för go igår när vi pratade, ha ha ha)


Kram

Pappsen