lördag 2 april 2011

- Pappa ♥

Ja, stackars pappa sket ju på sig när jag körde mitt April skämt!! haha, jag skrev på facebook "Så jävla rädd just nu :/ krocka med bilen idag, familjen har ej sett det än, hur i PIP ska jag förklara detta för dom? :( men de va faktiskt halt på bron..... fan" pappa ringde upp på skype och sa att det ordnar sig och säg bara vad som har hänt så kommer allt bli bra! Sen kunde jag inte hålla mig och jag skrattade fram "April april" :) Den bästa kommentaren var då han säger "Va glad att du inte va här nu för då hade jag klappat till dig!" I LA DO!


Nu på kvällen så har vi vart i Lionshead Village (finns en svensk affär där med svenska kläder och GODIS), vi åt pizza allihopa och jag, M och M's kompis vi åkte skridskor!!!!! Ja sista gången jag åkte så drog jag mig runt sargen i ishallen!! MEN va bra det gick idag, ramlade.... EN GÅNG!! fick ett tips också att "tänk dig att du bara är ute och går" haha funkade skitbra!



XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Taskigt aprilskämt! Inte kul. Vad blev det för svenska saker i butiken då? Hittade ngt svenskt godis?
Du testar mycket saker i USA, det är kul.
Saknar dig, men förhoppningsvis ska vi skypa snart...
Puss puss