torsdag 14 april 2011

- How I've missed rain.

Det är sant.. det regnar just nu och jag blev lycklig! :)

Anywho, i tisdags va vi på U.S air force museum! Sjukt coolt faktiskt, kollade på massa gamla plan som använts i strider och hjälpmedel! :) Det va intressant!


Idag (onsdag) har vi vart på Natur & teknik museum! Vi kör hårt på det denna vekan haha! Igår kollade jag även på filmen 127 timmar (sjukt läskigt film) men så värt att se den, det va mest läskigt när han amputerade sin egna arm, SJUKT jag vet!! en bergsklättrare från colorado som fastnade mellan en stor sten och the canyon i Utah! Han satt fast där i 127 timmar tills han beslöt att amputera sin egna arm för att kunna överleva och komma därifrån!!! Det som gjorde mest ont i mig va att detta va en sann historia och jag berättade om detta för A och hon säger (jag gick på samma skola som honom)... HUR SJUKT?!
Bild från när han filmade sig själv låååångt där nere sa sina sista hejdå (trodde han)

Idag fick JAG paket hem! luremamma! TACK! :) påskägg! (minsta hon kunde hitta) HAHA JAG SKOJA! Jag blev iaf superglad och jag började nästan gråta när jag läste ditt fina meddelande!

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Åh, vilken tur!!! Jag var rädd att det kommit bort på posten :-) och när du började prata om din jacka tänkte jag att Shit jag får nog säga som det är.... Hoppas allt blir bra och att Riley gillar sina presenter... Nu kan ni fika :-)
Puss å kram, I love you/Mamma