söndag 10 april 2011

- Och veckan fortsätter vara seg!

Ja ni, denna veckan har väl vart den mest "vanliga" på länge!

Jag har jobbat, försökt spela gitarr, jobbat osv... MEN jag har bokat min biljett till Susanna (vilket är en tjej jag träffade 2 dagar innan hon lämnade denver för att flytta till Washington DC).. Hon är en underbar prick, och våra planer håller på att smidas för fullt :) I like it! Men först, kommer hon hit i Maj (då vi ska på U2), sen i slutet av Juni åker jag till henne!!

Mer saker som komma skall är: 
- Börja Gospel kör
- Fira påsk i New Mexico (Arizona)
27 April - Min iPad kommer, mycket fint!
19 Maj - SUSANNA KOMMER!
21 Maj - U2 + Svänska familjen springer Göteborgsvarvet (jag har koll på er)
29 Maj - Bruno Mars med Ellen
1 Juni - LOTTA KOMMER TILL USA!
22 Juni - 5 mer underbara dagar med Susanna!
1 Juli - Möta upp mami&papi i MIAMI!!!!!!!! Sen Chicago och sen Denver, how lovely is that?!

Sen har jag inga mer planer just nu! Men ni förstår hur jag ser fram emot dom kommande månaderna va? Helt sinnessjukt vad glad jag är!!

PS. Jag är förbaskat avundsjuk på Paulina som är en tjej från sverige som gick på skolan samtidigt som jag, hon gick in i rematch och fick en ny familj efter 10min! Och inte nog med det, hon fick 2 veckor ledigt DIREKT för familjen skulle på semester så nu har hon 2 veckor i Sverige, FUSK! DS.

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Tycker det ser ut som ett bra program! Vi längtar till USA och Miami... puss puss