tisdag 19 april 2011

- Helgen som var

I fredags eftermiddag hämtade jag upp Caroline och vi skulle faktiskt på BASEBALL! Det var faktiskt kul! :) dock kallt när solen gick ner.. en match är ungefär 3-4 timmar lång ?! say what!?! Anywho, efter matchen åkte vi hem och sov!

Lördagen va en slö dag, jag låg i sängen till kl 1pm ! Bara slöade, kl kvart i 3 åkte jag mot DIA, flygplatsen! Och hämtade upp Ellen, hon hade vart i NY under veckan! Så där stod jag och väntade, det kändes skoj! Aldrig väntat på någon här i USA... Åh så jag längtar till nästa person, Susanna kommer och hälsar på över en helg, då vi ska på U2!! :) Sen superlängtar jag till Lottis kommer, ska bli så kul att få visa henne runt i mitt nya liv! Got a little sidetracked!! Back to Lördagen.. När jag hämtade Ellen, så åkte vi hem hit och chillade tills vi skulle downtown och äta middag med några tjejer! Supermysig kväll :)

Söndagen körde jag hem Ellen och va med henne o jobba lite, sen åkte vi till Colorado Mills och fixade lite saker = shoppade... Sen va vi ju förstås på bion som jag skrev igår! Sjukt bra film, ni MÅSTE se den! jag ska köpa den sen när den kommer ut!

Ikväll blir det gitarrlektion igen, och förresten, min gospel kör blev inställd!! Jag som va så taggad! OCH jag fick även min iPad 2 IDAG!!!
Arenan






Tjejen som spelade Bethany i filmen va där i biosalongen!!
Hon är från Denver 
XOXO
-A

2 kommentarer:

Charlet sa...

jag längtar så till 1 juni så det är något djuriskt!

Mamma sa...

Nu längtar vi efter uppdateringar!!!