tisdag 15 mars 2011

- Glödande solnedgång!

VI HADE DEN FINASTE SOLNEDGÅNG PÅ LÄNGE IDAG!!!

Planer rullar i huvudet konstant! Och bara hälften hinns med! :D

Kan ju berätta iaf att i lördags blev inget som jag tänkt mig hah, Jag träffade Ellen & Malin i downtown efter skype med Lotta (ÄNTLIGEN)! Vi shoppade såklart och sen va de så härligt ljummet ute så vi satte oss på uteservering!! Malin o Ellen tyckte jag skulle med dom ut, och så blev det faktiskt!! Jag vet visst är det konstigt, vi gjorde en luring, säg inte det! Det var iaf askul, förfest på Ellens rum, lokalbuss 1 timma till Downtown, Corona på cheesecake, Dans och fler drinkar på Suit 200 (stavning?), subway, taxiresa hem och Ellen hade glömt HEMNYCKLARNA!!! Great! Men hon testade bakdörren och vi hade tur denna gången!!!!

Söndagen vaknade vi, jag körde Ellen o Malin tilll Malins och sen styrde hemåt för att ligga o jäsa hela dagen tills jag mötte upp dom där 2 igen, och vi kollade på bio, Beastly, fin film, Jag o Ellen gillade den, malin tyckte den va skitdålig :) haha.

Måndagkväll igen (tisdagmorgon), Idag va som vanligt, vi va på musiken (nu är de så varmt så vi går dit), härligt! Sen kom vi hem och målade med gatkritor, nap, bad och en powerwalk med vagnen (första gången, för nu vet jag hur jag kommer utanför grindarna utan bil).. Hittade en go runda, kommer nog ta den fler gånger!!!! Sen ikväll gjorde jag den berömda Pesto/Pastan med kyckling, broccoli och feta (lika uppskattad denna gång).


Bilder från bergen, fest, promenad och solnedgång!
Bergen
Downtown
Fest Lördag
Powerwalk
That's all from me this time!
XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Så gött det ser ut med nikeskor på powerwalken! Och Riley lika söt som alltid... Längtar till jag får komma och hälsa på er. Låter så härligt med värme, det längtar vi också efter, fast idag skiner solen och snön krymper. Idag har tom Göran sopat rent grus utanför mitt fönster. Så det känns lite som vår. Puss å hej